14 April 2011

aku banyak kerja tapi aku nak jugak membebel. suka hati aku laah! =D

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani..




ini ahli kelas aku.
35 perempuan.
10 lelaki.
ok, dalam ni nampak 8 lelaki je.
sorang tukang ambik gambar, sorang lagi datang lambat.

gambar di ambil sebelum lecturer anatomy sampai.
ini dewan mahkamah.
eh, silap. kelas practical.
disebabkan kitorg x perlu pegang mayat, kelas practical kitorg xde mayat.
eheeee.

kitorg satu satunya kelas dentistry melayu dekat fakulti kitorg.
tahun depan, belum tentu ada junior.
dan aku berdoa supaya tidak ada.
agar kami 45 org jadi anak emas fakulti sepanjang 5 tahun.
hehe.

semalam dapat berita,
subjek akan ditambah.
ICDL
atau nama lain nya, kelas ICT.

kitorang terasa bengang semalam.
satu, 
sebab subjek kitorg sekarang je dah 8.
tambah satu jadi 9!!
apekah???!!!
kedua,
sebab ni paling memanaskan hati,
kelas diadakan pada hari khamis.
aku ulang, KHAMIS!!
sebelum ni kitorg cuti khamis jumaat.

maka lepas ni, cuti cuma jumaat sahaja??
apekah??!!!

berlakulah kepanasan hati di dalam hati hati kami.

cukup,
aku ada program SC gabungan.
btw, aku baru sahaja menghabiskan duit dengan sangat banyak.
sangat sangat banyak.
hahahahahahahaha.
=)))))
tapi tak sempat nk bebel.
lain kali saje laa.


........



1 comments:

pengiran92 said...

aku nak dgr bebelan ayan slalu. truskan ayan :p jgn lupa DIA juga tau