24 April 2011

jalan-jalan lagi. =D

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani..

ok. lame rase x membebel. yelaaa. bape hari ni x sempat. balik-balik kelas je memang lepak habis. so sementalah hari ni cuti, boleh laa nk membebel.

semalam aku ikut kawan-kawan aku pergi cek gigi dyorang. eiyra, apip, dalilah, gana, nad. semua pakai braces kecuali aku ngan nad. aku ngan nad, penasihat pemakai braces kelas. HAHAHA. dyorang buat dekat MANSOURAH. so aku mengambil kesempatan tu tuk jalan-jalan laa kan. sebab aku x jejak kaki lagi kat sane. ngeeee. =P

dari Tanta ke sane dalam 45 minit je. sampai je sane, naik teksi pergi klinik tu. betul-betul depan Universiti Mansourah. depan fakulti medic dyorg. tapi aku cakap laa, berderet-deret kot kedai depan uni dyorg. jeles2. uhuuuu. then, aku masuk lah klinik dyorg tu. name nye, ROYAL DENTAL. gile r. macam istana. cantik giler. berjuta kali lagi cantik dari klinik gigi aku dulu. ape lagi. bergambar laa. =D








cantik gile kan?? tu baru tempat menunggu. pastu kitorg pon pergi makan. ade kedai makan itali kat situ. ade akak mansourah rekemen. tapi, maap laa. x sedap sangat. Pasta Divina TANTA lebih sedap. macam biasa je rase dy. pastu murah sket laa compare ngan pasta divina.

mereka yang berGIGI BESI. =B

kat malaysia, jangan harap laa nak dapat cheese pizza sebanyak ni. nyum3. 


kat mesir ni, mmg heaven bab makan laa kan. sepinggan spegeti mcm atas tu, baru 12 genih. maksudnye RM6. waaaaaaa. mane x makin debab je duduk mesir ni. HAHAHA.

lepas makan, mereka pergi laa balik klinik tu. aku ngan nad, ape lagi. shopping time. haha. nad laa hebat gile. beli macam-macam. aku lak, ntah laa. tak tahu nak beli ape. last2 beli barang tuk orang malaysia. settle. 

woit! selambe je jalan xde musyrif. hehehe.

lepas maghrib, balik laaa Tanta semula. 

untuk lebih lanjut, baca nad punye blog. klik,klik.


oh ye. semalam ngan hari ni hari menelefon sedunia. eh silap, menelefon malaysia. HAHA. aku tepon kawan-kawan aku kat malaysia sana. tapi tu laa. ada yang x mau angkat. sabar jelaa. tahu laa nombor yang keluar pelik. tapi angkat jelaaa. kecewa aku. :'( tapi pape pon seronok laa gayut ngan kawan-kawan aku. yup, sekali kawan, sampai mati kawan.

ade quote yang menyatakan,

kita tak mungkin akan dapat kawan sebaik kawan di zaman sekolah.

hoooyeaaah. sayang rindu love you all muaaah muuaaah laa. hahaha.

btw, dari semalam satu lagu tanah waqafan asyik bermain kat telinga aku. siyes aku da x ingat. wuuuwaaaa. yang aku ingat:

indahnya ukhwah,
tanpa terpalit rasa,
sifat mazmumah,
antara kita.

ni je yang aku ingat. ape starting lagu ni ek? aiseh. baru 2 tahun tinggalkan sekolah, aku da lupa. wuuuwaaaa. :'(

ok cukup. aku baru je tertidur 2 jam waktu petang. yeee, TERTIDUR. lame gile kot. bangun bangun tido mmg da mcm org sewel. tak suka tidur petang, pening kepala pusing-pusing macam nak pitam. kan Rasullah pun x bagi tido petang. yang ko gi tido tu kenapa. memang laa padan muka. haih. =.="

cukup. nak cari minyak kapak.

.....

3 comments:

Akif said...

ko x call aku pun. :'(

Anonymous said...

dorg buat breces kt sana bape kene bayar duit malaysia ?

AzyanAaziz said...

ermm. kalau tukar duit malaysia, dalam dua ribu setengah ringgit. tapi tahun ni naik harga jadi tiga ribu ringgit. murah lagi compare kalau buat dekat malaysia.