05 April 2011

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani..

sejarah dulu-dulu.
tolonglah tinggalkan saya.
saya tak nak ingat anda.
tolong jangan muncul dalam minda saya.
dah bertahun berlalu.
kenapa masih tak boleh lupa?
setiap kali saya serabut, saya mesti ingat anda.
nak saya masuk hospital bahagia ke macam ni?

Telah ku lalui semalam
Jalanan kelam dan suram
Lampaui batasan insan
KeagunganMu kulupakan
Rahmat dariMu kudambakan
KeampunanMu kupohonkan





kadang-kadang saya rasa macam nak berdoa.
supaya saya eksiden dan lupa semua yang pernah terjadi.
astarghfirulllah.

sejarah itu tersimpan kejap dalam hati dan minda saya.
sampai bila nak duduk dalam kepala saya?

saya hanya ingin menjadi manusia yang normal.
saya normal kan?
tolong saya untuk jadi normal.


Ya Allah, ampunkanlah dosa-dosaku 
Ya Allah, redhakanlah kehidupanku 
Moga terhapus penghijab kalbu 
Antara Kau dan aku 

Tuhan, 
Ku zalimi diri ini 
Andai Kau tak ampuni dan rahmati 
Alangkah ruginya diri 


jiwa saya terseksa dan terhukum.
mungkin menangung kifarah dari-Nya.



it took so long just to feel alright



.......

0 comments: