12 April 2011

kenapa x nak jadi boyfren aku??

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani..




tolong laaa.
jadilah boyfren aku.
sampai aku habis exam je.
cukup lah tu.

please,
please,
please.


nak nangis dah ni.

aku merayu sangat.

please,

MANDIBULAR FIRST PRE-MOLAR



kau lah satu satu nya gigi yang mampu buat aku mimpi kan ko,
malam aku tak tenang tau x.
siang aku terbayang ko aje.

balik kelas,
ko lah yang kedua aku cari setelah laptop aku,
tapi,
ko reject aku!
buat kali yang ke empat pulak tu.

hati mana yang boleh bertahan,

aku tau laa aku x setia dengan ko.
kejap aku buat second pre molar, kejap maxillary pre-molar.
tapi, aku sayang kau tau.

dengan susah payah aku carve ko.
menitis lilin atas tangan aku pon da x terasa sakit demi ko.

tapi ko dengan kejam nye tadi boleh retak!!!!!


sedih gila ko tau x.

tak pe,
akan aku usaha lagi.
sampai aku berjaya dapatkan ko.
ko tengok laa nanti.
usaha tangga kejayaan.

insyaAllah.


siyes otak keluar asap setiap hari selasa.


......



1 comments:

dentist-to-be said...

hensemnyer boifren...
hahaha..