20 March 2011

CINTA.

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani..


Rasa cinta
Adalah satu anugerah tuhan pada hambaNya
Dan kerananya manusia sanggup apa saja
Asalkan dia memiliki apa yang dicinta

Kerna cinta
Sanggup berkorban apa saja, harta dan nyawa
Setiap detik hanya memikirkan tentang si dia yang tercinta
Ingin bersama sepanjang masa

Tetapi pastikah cintamu dihargai?
Mungkinkah si dia kan tetap setia?
Setelah kau serahkan jiwa dan ragamu
Mungkinkah kau pastikan tidak kan dihancurkan?

Jika kau mencintai bunga
Sedarlah engkau bunga itu akan layu

Jika kau cintakan manusia
Sedarlah suatu hari dia akan pergi

Jika kau mencintai harta
Harta itu nanti kau akan tinggalkan

Jika kau cintakan Ilahi
Hanya Dia yang akan kekal abadi

CINTAILAH ILAHI


pagi tadi masa khusyuk tengok fizik,
terdengar lagu atas ni.
x pernah perasan pon ada lagu ni dalam lappy.
yelaa. 4 bulan x pegang lappy kan. so mcm da x ingat da lagu ape dalam tu. HAHA.
lagu In-Team.
tetibe mcm sedap lak lagu ni.
hehehe.

btw, aku ada fakta menarik.
kalau korang menguap,
masa tengah menguap bukak mulut tu, try sentuh lidah korang.
komfem akan terbehenti menguap.
ni fakta dari mana ek.
aku x ingat laa. aku jumpa mase kat mesia hari tu.
aku da try. mmg betol weyh. mcm terstop menguap.

pastu lagi satu,
hari tu dekat fesbuk aku mcm ade share laporan Utusan pasal henfon.
yang lelaki dinasihatkan untuk jangan letak henfon kat kocek seluar sbb akn mengurangkan jumlah sperma.
ni persatuan pengguna pulau pinang yang cakap. bukan aku.
tapi 2 hari lepas aku search,
xde pon kajian y sahih pasal hal tu.
pihak kementerian sains dan inovasi pon kata xde bukti saintifik pon pasal kajian tu.
so laki-laki kat luar sana x yah laa risau.
boleh laa letak henfon dlm kocek seluar balik.
hehe.

hari macam sangat penat.
sangat kot.
haih.

ok, sekarang aku macam suka cakap 'macam'
atau pndek nye, mcm.
mcm best kan?
HAHAHAHA.
;D


....


0 comments: