15 March 2011

masuk dalam api. :)

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani..

walaweyh.
menitik air mata.
ok, bukan setakat menitik, meleleh2 kot.
tengok cte ni.


lepas subuh je tengok cte ni.
padahal hari ni start kelas.
tapi x boleh laaa.
nk tengok TOP berlakon.
HAHAHAHA

gle smart laaa mamat ni. hehe.

pas tengok cte ni, cari laa kat wiki pasal movie ni.
da lame da kot cte ni.
jun 2010
baca sejarah dy,lagi sdeyh.
kisah benar dy. hmmmm.
sampai sekarang kn korea utara ngan korea selatan x baek.
suka laa baca pasal sejarah.
ok, mesti ramai kate aku bosan.
hahahaha.
tp sejarah sangat menarik laaa.
sangat dasyat laa cerita perang2 ni.
semangat juang yang tinggi.
sayangkan negara.
cinta kan negara.
sanggup mati demi negara.
x berputus asa.

cewaaaah,
mcm nk jawab komsas lak.
apekah eleman2 yang terdapat dapat movie ini?
HAHAHAHA.

ok, cukup.
kelas mula hari ni.
nk mandi.
HAHA.

*cerita yang aku nak sangat sangat tengok sekarang, HIKAYAT MERONG MAHAWANGSA. :'( sape ade? hahaha*



......

3 comments:

dentist-to-be said...

jom download hikayat merong mahawangsa.. haa

Fara 'Azura said...

download ak baru je siap pagi tadi. nk tgk jgk top blakon. hehe

AzyanAaziz said...

metot-ko download, pastu bg aku eh. haha.

fara-ko downlad cte ni ke cte merong mahawangsa tu? haha. tengok laa. best2.