24 March 2010

aku KECEWA..

ok..td act aku da xcted nk bebel..ngat pas klas nk mnulis essay y panjang gle..aleh2 aku kecewa setelah aku sampai ke klas, sorang manusia un xde..wahaha..aku tau la aku x dtg last week sbb g perak..p inform la aku..hukhuk..penat aku berjage mate siapkan projek aku..wat interview,wat ketas keje..haaiih..it is suppose to be the last class tonigt..wahaha..Dr. Hassan..sila la inform saya laen kali..kesian duit minyak ayah saye..huhu..kesian saya da pakai cun2 nk wat public speaking saya.. aleh2 x de..hilang mo0d tros..huhu..

maka,cancel nk bebel ari ni..tunda la..huhu..oh cik idea,jgn lari..aku da kunci ko dlm otak aku y da berkarat ni..huhu..


erm..sin 0 = ???..wahaha..soalan ni un x dpt jwb..waaah..otak..sila la hentikan pengkaratan ko ni..nnt aku cat kang baru tau..huhu..tringat chemist..huhu..=(..


MR.CHEMISTRY,tau x awk da luka kan aty sy..huhu..


.....

0 comments: