22 March 2010

kegilaan zaman dulu2..=D


baiklah..sebagai manusia normal, setiap orang semestinya mempunyai kegilaan mereka yang tersendiri tarhadap sesuatu perkara atau bende..aku juga tidak terkecuali daripada menjadi golongan manusia normal itu..kegilaan aku itu wujud sejak aku mula menjejakkan kakiku ini ke bumi waqafan..oh,mungkin sesudah memasukinya..aku juga tidak dapat mengingat dengan lancar tarikh sebenar kegilaan aku ini..mungkin gara-gara masalah yang aku cube lupakan daripada setiap ruang mindaku ini sehingga aku mencari fokus baru untuk menghilangkan atau mungkin mengurangkan keserabutan aku terhadap pelbagai masalah yang aku hadapi semenjak memasuki KISAS..



.......................................................................................................................








hahaha..ok..cukup la dgn skema..ni gara2 kak chik la ni..aku asyik membebel ngn dy sbb karangan dy, mak aii..bahase sms sungguh..pdahal nk pmr taon ni..maka, aku tkot la gak..da bebel byk2, ntah2 aku un da x reti gune melayu ulen n asli..haha..tp nmpk nye, aku masih lagi mampu berbahase ngn baek..haha..x sia2 dpt BM A+..=P


ok..yup..kegilaan aku adalah kit kat..sgt2 gle..lebey2 lg since msok f5..mmg la..everyday WAJIB mkn..law x, boley aku badmo0d sepanjang hari..gle la ko azyan..ko ngat dadah ke ape..haha..p siyes..mmg gian abis..sume kwn2 aku da mklum kot..lg2 farhana ghaffar sbb dy dok sebelah aku dlm klas..haha..x sah bawah meja aku x de kit kat..ko mmg gle azyan..



mama un salu bising..mama kate bkn mama x mampu beli, tp nnt gian sgt..bkn elok sgt un mkn coklat byk2..p ntah la..sanggup name kene amik ngn KP law pg2 countdown, ttbe tringat x bwk kit kat..snggup name kene amik..eh, sanggup la..kang aku badmo0d satu hari, satu dunia plek..x dpt melihat senyuman aku y x behenti ni..haha..aku tau aku ketagih..dlm locker, stok melambak2 kit kat..haha..mmg gle ko azyan..



p ntah la..aku merase satu kepuasan, kelegaan, kesenangan setiap kali aku gigit kit kat uh..aku rase la kan, factory dy ade taruh dadah la dlm uh smpi insan mcm aku ni x ley x mkn..haha..mmg gle..jrg kan dengo owg gle cm aku ni..bak kate muzammil, aku ni PELIK..hurm..mybe la kot..


so ramai kwn aku tau la kan kegilaan aku..sepanjang dok kisas, ade 2 owg yang hadiahkan aku kit kat dlm keadaan aku x sangke..huhu..



1, syamimi amalina..dy bg kit kat limited edition..wahaha..best gle..dy beli tym dy kat KLIA mase arwah mak dy sakit..terharu gle tym uh..ngat lg dy kat aku tym2 dy genting cm uh..oh miey, aku sayang gle kat ko..masih simpan lg plastik kit kat uh..


2, qutham akif..haha..ni x ley bla..da la aku men2 je..aleh2 bg..da la bg tym bulan pose..dy letak dlm locker..sengal..ke'ah yang pasan lak uh..


"yan, tau la x pose..x yah la bwk kit kat g skola cm ni.."


hahaha..malu2..aku hanye mampu senyum kambing je la..so tok ilangkan rase bersalah terime kit kat uh, aku mkn satu je..y len aku jamu kwn2 aku..x pe la..dlm locker byk lg..haha..sampul ni un masih lg tersimpan kemas..ni mule2 nk bayar blk, p dy xmo lak..hurm..halal je la..hehe..


tapi....


ni cume kegilaan mase f5 je..habis je spm, n sampai je aku kat uma..otomatik da ilang gian nk mkn kit kat uh..tgk kit kat kat uma un, cm xde nafsu un..bese ja..cm pndg coklat len je..aku rase, mgkin sbb kat skola, aku suke lari dr pk masalah aku..n mind set aku, law aku mkn kit kat, aku akn hepi..sbb uh aku jd gian kit kat..law aku badmo0d, boley smpi 3 kit kat aku mkin sehari..sbb aku xnk pk aku ade msalah pape..


ye..mgkin plek cara aku handle prob aku..p setiap manusia ade cara msing2..haha..ni tym kat kisas..mne tau, kat U nnt, aku gian nk mkn belacan lak..hahaha..habis la kwn2 aku nnt..layan belacan lak..hahahaha..



HAVE A BREAK..HAVE A KIT KAT..=)





......

0 comments: