01 March 2010

sampai hati ko!

ye..tajok uh tok MUHAMMAD QUTHAM AKIF..ye aku geram sgt kt ko..ade ke patot kol 4 pagi td baru ko gtaw..KEJAM mmg KEJAM..ambik ko!..suke kate aku kejam,ari ni aku lak kate ko kejam..ttibe je gtaw nk g jeddah..sape x terkjot..pdahal ko men msg ngn aku smpi kol 2.30 pg uh..bkn nk gtw..apsal ko x gtw seminit je sebelom ko g..ish..mmg KEJAM..



so ko da xde tok bape bulan..maka ko da xde nk kaco aku,ko da xde nk nyakat aku,ko da x de nk kate "azyan. ko kuat kan.",ko da x de nk dngo aku bising2, ko da xde nk tnye ape kabo jnior aku, ko da xde nk aku sakat ngn areena n aisyah..huhu..sdey la gak..walau un,aku xde la rapat sgt ngn ko, p ko still kwn aku kan..semoga ko tunaikan janji ko kat aku nk doakan aku kat sne..haha..pas2 ko janji nk cntact aku lalu fb ble ko da bley on9 kat sne..aku tunggu taw..law x, aku sembelih ko!..hahaha..

KO MMG KEJAM..huhu..

so,farewell my fren..xdpt jmpe ko tym amik rsult..carila awek y secantik dak uh kat sne ye..haha..

hmm..qutham da g..safwan lak cm nk cari gado..tetibe je..nape ntah..dy nga mara kat aku ot?..atau mara kat qutham?..or dy mmg sgt la serabot..nape ye..xtau ape y salah..tetibe je..hailoo..hailoo..bru je baek..ari uh da ok da..skang da cm air batu cmpor blk..ape ntah y jd..aku un xphm..hurm..xpe r..ari ni je ot dy serabot..sok dy ok la uh..azyan, xyh pk y bukan2..esok dy akan k punye..esok da bley da nk men msg..think positive ye azyan..esok,mesti dy da bley ketawa2 lg..yeye..msti punye..huhu..pape un..ari ni kepenatan..mau tdo awl..haha..



...

0 comments: