10 March 2010

esok ye..

hurm..1 malaysia da tau..result kuo esok..bley x aku nk ckp..aku x rase pape..aku x takot..aku x cuak..aku x hepi..aku x gembira..aku rase cm xde pape un y jd..azyan..ko bio betol??!!..p 2 la..aku ckp kat aiyah,


owang gle je yang x cuak


haha..so skang aku rase aku la owg gle uh..sbb aku da mcm xde prasaan..aku da redha..aku tau cm ne aku jwb spm ari uh..aku sndiri tau byk mane usaha aku..aku tau byk nye dosa aku wat kat bumi waqafan uh..sbb aku tau la aku x cuak..aku tau walau cm ne result un aku akn nngis..so mls nk pk skang..siyes cm xde prasaan un nk hadap result uh..aku x harap tnggi un..ntah nape..aku un plek..x pe la..da redha..


ya ALLAH, walau ape jua keputusan yang bakal aku peroleh esok, aku REDHA..andai nye aku beroleh kejayaan yang cemerlang, jaga lah hati ku agar tidak terdetik un walau sedikt sifat riak dalam nye..dan seandainye aku beroleh kegagalan y menyedihkan, jagalah hati ku agar tidak pernah rase putus asa padaMu..


ameen


...

0 comments: