11 March 2010

alhamdulillah..

bersyukur atas kejayaan ini,

bersujud kepada Allah.


alhamdulillah


hanye itu yang mampu aku ugkapkan saat ini..tidak ade lg kata2 yang lebih hebat dari mensyukuri semua qada' dan qadar yang telah ditentukan ALLAH..


mama n abah

my wings to fly..this is a gift 4 u, 4 all the sacrifices, the supports, the love, the care, n most of all, the money from both of you. =P..i love both of u soooo much..


along n angah

my idol n my inspiration..thnx guys..u're the best sister in the world..angah, i had beat ur record..haha..


kak chik n mira

my listener..korang mmg adek2 y nakal..but thnx 2 u too..kak chik, u need to beat my record..so be ready 4 the pressure..haha..


my chekgu2

time kaseh ajar saya walau saya sedar saya nie pemalas wat homework..saya sayang cikgu2 sume..

my kawan2

korg bkn bace un bende alah ni..p aku nk ckp gak thnxs..aku sayaaaaaaaang sgt korg..huhu..


n semua yang pernah mendoakan diri ku ini berjaya..



terima kasih



....

0 comments: