21 March 2010

salah aku ke?


erm..salah aku ke?..x la kan..sape soh pki cm uh..lg un muke x ley blah..jambu nk mati..mane la x tersalah..huhu..p x yah wat muke cm aku besalah sgt..even law salah aku un, p x perlu la wat muke skt aty cm uh..aku kan pelanggan ko..kang aku lari x mkn kat kdai uh, baru pdan muke ko..huhu..



...............................................................................................................




HAVE IT YOUR WAY





ok..azyan da stat merapu..xde..sume gara2 'akak' burger king laa..td g mkn kat situ..wahaha..sdap..aku lg ske burger king dr mcd..oh ye..burger king ni kene boikot gak ke?..jarang la kan dengo kempen boikot burger king..law mcd uh, mencanak-canak kempen nye..ke xde owg mkn burger king?..hurm..ntah la..y pntg burger kat situ lg sdap la..dy serve panas2..pas2 daging dy x cm kadbod bak kate abah setiap kali mkn mcd..haha..

pas2 melangkah je masok td, aku di sape sorg 'akak' ni..dy ni gak la muke y salu aku nmpk kat situ..(ceh, kantoi salu mkn fast food..mane ko x gmok azyan!!..haha..)..pas2 seperti bese aku g la m'order kat kaunter uh..wahaha..aku un seperti bese memaniskan muke dan bg senyuman paling ramah kat 'akak' uh..


"erm..kak..saya nk order......bla3"

"kak, bg tisu lebih ek.."

"kak, saya nk upgrade air..x mo coke..nk juice"

ttbe muke dy merah semacam..pas2 wat muke y pling x ley bla..kecik aty aku..huhu..gaye cm bengang nk mati kat aku tp terpakse gak melayan kehendak aku..cm uh la nk describe muke y 'akak' uh hadiah kan..erk..aku ade wat salah pape ke..maka, wat bodo jela..troskan m'order..dy un mnyiapkan order aku ngn gaye cm terpakse je..


aleh2 mate aku tertacap kat nametag dy....


ANDI


hahaha..laki ke..ptot la kwn dy kat sebelah gelak bkn men cm nk tergolek2..siap tepuk2 bahu 'akak' uh..hahahahaha..ksian un ade kat dy..p siyes..muke jambu nk mati..sore un, alala serak2 basah g2..cm ella un ade..mane la aku tau dy uh LELAKI..hahaha..sowie ye bang..saya x sangka awak lelaki..muke cm perempuan..haha..



ni burger feveret aku kat situ..wahaha..=D





so moral of the day is, len kali perhati kan dulu sesuatu sebelom wat judgement ape2 k..haha..=P






....

0 comments: