29 March 2010

yakin ke x?

ALHAMDULILLAH



dpt panggilan g interview JPA..urhm..tkot ade..cuak ade..normal la kan..da la kene jwb test dy lg..sek bek kat uma..bley jwb sambil mkn2 n minum2..hahaha..ni cilok dr ayt amal..haha.so butir -butir interview:



TARIKH:5 APRIL 2010(ISNIN)

MASA: 8.00 PAGI

PUSAT TEMU DUGA:LARKIN



haish..cube tgk uh..ari isnin..di ulang..I.S.N.I.N..wahahah..sesi pagi..8.00pg??!!..bapak r..pg gle..awal nk mati..ni la abah..letak name ank2 abah sume stat ngn huruf A..kan da kene ari 1st..gle la..tkot seyh..huhu..


aku harap sgt, jgn la teserempak ngn dak kisas..haha..bkn x nk, p owg y dikenali mampu melemahkan semangat..ngan owg xknl, bley tibai pape je..bkn ade owg knl un..p law knl, haish..gugur tros jantong..huhu..


interview ni..nape ntah..cm x yakin..yup2..sjak akhir2 ni da betuka jd manusia y xde prasaan..huhu..mane ntah azyan y lame uh hilangkan diri..


mak cik nora td send email kat mama..JPA pnggil 8,000 lbey juz 4 the interview..but ONLY offer 1,500 scholarship..1000 places are for the medic n other courses regarding to medic..so dentistry is under this 1000 scholarship la..and the 500 balance are for other courses..wahahah..n lg satu,45% tok cine n india..so the remain 55% for malay n bumiputera la..so what the .....??!!..gle kan..pluang nk dpt uh, tipis sgt..payah gle..huhu..melemahkan semangat btol la..


so xmo la taruh harapan sgt pd bende ni..tapi.....nk ikot jejak lgkah along n angah..they got the JPA schlrship..huhu..sape x jeles weyh..


ble tnye along,

alaaa..be confident..bley dpt pnye..


ble tnye angah,

senang gle interview JPA uh..relax2 je r..



wahaha..korg bedua da lps, bley la ckp g2..huhu..aku ni, mak aii..ntah la..redha je la..huhu..



td da janji ngn abah..nk tdo awl mulai mlm ni..haha..insyaAllah bley kan..nape kene bejanji?..sbb da ade simptom2 demam n batuk nak mnyerang diri..haha..abah kate rehat x ckup..hahaha..



maka hndak berusaha n beserah je la pd interview ni..tawakkal setelah berusaha n berdoa..n lg satu, disebabkan aku golongan y mule2 akn di interview, jgn harap la aku nk tlg owg len y blom interview..mane aci..kompem r pas aku selesai, owg akn tnye2,mnx tips sume uh..owh tidak..pemintaan anda semua TIDAK akan di layan..haha..be fair n square la..aku x dpt tnye sape2, maka aku xnk sape2 tnye aku..adil kan?..hahah..



ok..mo0d bebel da dtg..yes azyan..you can do it..kembali lah mnjadi azyan y dulu..xpe2..step by step..haha..



...

0 comments: