23 March 2010

AMARAN!!!

ok..tajuk x ley bla..haha..erm..pe ye y amaran uh..sume nye amaran dari pihak berkuase tempatan..oh tidak..men2 je..amaran abah..berikut adalah kenyataan n nasihat dari abah beberape hari yang lalu..



"abah tgk ko da wat blog ye skang..bende tu yang tempat nk tulis2, cte2 psl life kan.."


"urhm..aah..apsal?"


"jgn byk sgt menulis..sbb owg bley bace peribadi kte lalu tulisan..sifat negetif, positif sume bley terzahir hanye melalui tulisan..lg byk ko tulis, lg byk owg bley tau kelemahan ko..lg byk owg bley mempergunakan ko..bahaye uh.."


"erk..abah x yah la wat ayt g2..alaa..bkn tulis cte psl diri un..merapu2 je dlm uh"


"mmg la..2 abah tau..p gaye tulisan da bley mencerminkan byk bende..ko ni jenis manje ke, gedik ke, ganas ke sume owg bley tau dri gaye ko menulis..abah da tua..abah tau la..law abah bace assignment student2 abah, abah da bley tau dy uh owg y cm ne..pemalas ke, rajen ke, sopan ke sume abah bley tau..padahal abah cume bace keje dy tulis..bkn psl hidop dy un..ko hati2 sket..kurg2 kan la mnulis psl idop ko..psl prasaan ko..psl hidop ko..t bley jd kekuatan pd owg len nk menjatuhkan ko dari pelbagai aspek..lg satu, ko bley mencairkan aty laki ngn ayt ko..mmg la ko rase ayt uh bese je..p dak laki laen..kang ade yang gle bayang kat ko, cari abah gak..haha.."




fuuuuuuuuuuhhh..






agak terdiam gak la dngo..huhu..so bg owg y da bce blog aku ni, ntah2 da ade y jatoh aty kat aku..hahahahah..gler~..ko ni sah merapu azyan..maka aku un nk berusaha mngurangkan..walau aku tau msih x ramai lg y tau wujud nye blog aku ni..p mne tau la kan..haaa..mirol salu bace..habes la ko law ko ske aku mirol..hahaha..so pe agak nye peribadi aku y owg bley tau ek melalui bc bende alah ni..hurm..mne la aku tau ye..laen owg, len pndangan dy arn..hahaha..



erm..nasihat ayah perlu diikuti..ye..haha..baek abah..as a good daughter, i will follow..erk..da cm trdemark radio sinar lak..haha..okok..ckup azyan..kurg kan bebelan anda..hahaha..=D


hari ni hari yang mnggembirakan aku..=D




....

0 comments: