09 March 2010

oh kawan..

hurm..td ekmal tepon..gle terkjot la..haha..dy tepon dr PLKN..yup2..dy la kwn aku..haha..kwn je..xlebey2 ye..lame gak la gayut..almost an hour..haha..y x ley bla, dy tepon gune maxis..p tepon no celcom aku..haaaih..cian lak awek dy..haha..p dy kate demi aku, xpe..wahaha..terharu sungguh aku..sok dy blk..sbb uh dy da dpt bli enfon dy..yup2..kwn uh x semestinye perlu ade 24/7 ngn kite..p dy akan sntiase ade ngn kite walau da jaoh terpisah gini..



act, aku x pena un sangke bgitu sekali dy hargai aku..dy ckp, aku byk tlg dy kat BP dulu..p setahu aku, aku juz salu wat dy hepi je..x de un tlg pe sgt..haha..salu tmpt dy dngo mslah dy..p dy suke r ckp kalis2..x straight 4ward..kene pk semalaman baru aku tau dy maksod kan ape..n kenangan plg besh ngn dy adalah men surat2 ngn dy lalu bku catatan..haha..dulu kat BP, every student ade buku catatan perhimpunan..beso n tebal buku uh..buku uh salunye femes jd buku lagu dak2 ni..haha..pnoh sume lagu ade..pas2 ble ckgu nizam cek, haaaa..mmg la terketar2..haha..


so buku uh la y salu ktorg gune..buku uh milik dy..dy kelas PK4..aku lak KA1..jd blok klas ktorg x same..jarang2 dpt bual depan2..so 2 la gune nye buku uh..haha..cm owg bercinte un ade..p law sape2 tgk ktorg, otomatik dyorg akan tau ktorg bkn becinte..hanye kawan y sgt menyenangkan..aku hepi ble tgk dy hepi..



hurm..bercerita psl uh, baru aku pasan..x la baru sgt..da lame gak la sedo..y aku da hilang satu sifat aku dr BP dulu..hrmm..dulu aku ni jenis x suke tgk owg x senyum..tgk owg x hepi..aku rase skt hati n geram..(tetibe je ko x puas aty nape lak??!!)..haha..p 2 la psl nye..law ade y suke muram2, masam2, x senyum, aku akn try dekat ngn dy n pastikan dy senyum n ketawe..aku akn wat ape sahaje..cm2 cara aku wat..ekmal ni salah sorg la..dy ni muke pemalu, ckp un pelahan je..aku GERAM gle..so ape lg..aku try borak ngn dy, bual ngn dy..n akhirnye ble dy senyum n ketawa..waaah..terase bahagie sbb dpt hepikan owg len..since dr uh, dy akn relax je..da xde nk segan2..boley bual ape2 aje..cm uh la aku suke..aku puas hepikan owg..



tapi



bile aku masok KISAS, aku tau sifat uh makin berkurg..x tau nape..aku jd rendah diri sket..ntah la..rase x layak nk hepikan owg..ye r arn..skola elit..n x ramai bley terime cara aku..yela arn..dak SMK arn..so 2 la sbb aku x de da sifat aku uh..aku da x rapat ngn dak batch..aku juz baek ngn kawan2 aku je..dak kelas aku..jarang la aku berusaha nk berbaek ngn owg..aku geram je tgk dak2 kisas y tensen2 uh..nk je aku wat dyorg senyum n ketawe..aku puas ble owg senyum..yup..senyum uh penawar luke..



smile is the only curve that make all the lines in life become straight


so makanye, aku windu sifat aku uh..aku geram ngn diri aku y da x de sifat uh..p myb keadaan n suasana y da merubah aku..kan ade owg ckp,



kite x boley harap keadaan berubah mengikot kite, tp kite y kene berubah mngikot keadaan


myb suasane n keadaan kat kisas telah merubah aku..ye, myb ini tok kebaikan..sbb ade sesetngah owg boley trime cara n sifat aku ni, p ade gak y x ley..


wahaha..ape aku bebel pnjg sgt ni..nk highlight kan, aku windu ekmal..windu sgt..haha..dulu slumbe je nk kate sayang n windu ni..x de sape nk salah anggap..tp, kat kisas..da x ckp da g2..hurm..tarbiyyah la ni..xpe2..tok kebaikan..ade satu tazkirah kat kisas uh ckp,


jgn sesekali membasahkan lidah dgn ucapan sayang kat laki bkn muhrim sbb kte x tau perasaan kte kat dy uh senanye sayang or godaan syaitan


insap2..huhu..ok..azyan..anda boley berubah..so skang da x ckp sayang2 da..ckp windu2 je..haha..ok..aku windu kawan2 aku..huhu..sume nga berseronok..wuuwaaa=(..sdey..huhu..ok azyan..cukup la mbebel..da x larat nk dngo..hahaha..k eh..nk out la..ngntok..huhu..


....

0 comments: