26 March 2010

no0t in the mo0d..

lame rase x membebel..hurm..skang un x nk bebel..ok..setelah qutham ngn sangat sunggguh amat baek aty nk g link kan blog aku ni kat blog dy,aku mnerime byk btol komen..haish~..2 y aku x nk..bace senyap2 la..malu + segan gle seyh..da la aku cte dlm ni secare direct dr aty aku..wohoho..bak kate lia,


blog ko jujur gle ayan


haha..blog aku,suke aty aku la..haha..sape nk bace, bace la..p x yh la kenekan aku terhadap ape jua cte dlm ni..malu seyh~..n rase besalah la gak..aku x gtw kwn2 aku psl blog ni..korg,(ni merangkumi amal,ain,syaza,mimiey,syida,areena,pia,lia,lek2,n sume kwn 2 aku la..huhu..) bkn aku nk belakang kan korg..aku juz...........ntah la..tym uh mmg sgt serabot..x nk susa kan korg..bkn aku melebihkan owg len dr korg..juz aku mls la nk kecah2 kan..sowie ek..azyan..ko apsal sdeyh2 mlm ni..


yup..nga sdeyh..baru pas kene mara ngn mak ayh aku ats sumthng y aku x rase un aku salah..haish..aku mmg ckup geram ble kene mara matter y aku rase bkn salah aku..tp ni da mak ayh..xkn nk lawan..sdeyh uh..kene mara ptg td..tym uh x smayang asar lg..maka smbil2 mak aku bebel2, aku g amik semayang n semayang la arn..wahahaha..ok,mugkin la salah aku..p ntah la..ma n abah, sowie..x sengaje k..huhu..=(



ni la peztym aku rase aku wat salah y beso spanjang cuti ni dlm keadaan aku sgt2 x sengaje..nk nngis un ade..huhu..sowie la wet abah melayang gara-gara diri ku ini..huhu...sdeyh..sgt sdeyh..huhu..


mo0d x baek skang..x de mo0d nk bebel pape..o0o0..sape la y nk bg2 msg kat aku ari ni..tidak akan dilayan..sowie syida~..huhuhu..



manusia mmg tidak pernah sempurna tapi ketidak sempurnaan itu membuatkan manusia

ISTIMEWA


....

0 comments: